شرایط و قوانین
قوانین استفاده
قوانین و مقررات استفاده از سامانه هستی اس ام اس
لطفا قوانین و شرایط این توافقنامه را با دقت مطالعه فرمائید، هنگام استفاده از تمامی خدمات هستی اس ام اس موافقت خود را با شرایط و قوانین زیر اعلام مینمائید. علاوه بر این مفاد، هستی اس ام اس به عنوان یک وبسایت و سرویس ایرانی از تمامی قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران تبعیت مینماید.
مدارک مورد نیاز برای دریافت پنل
مدارک مورد نیاز برای افراد حقیقی
۱- اسکن یا تصویر کارت ملی صاحب پنل
۲- شماره کارت بانکی معنبر به نام صاحب پنل
درصورت عدم دسترسی به کارت ملی، میتوانید از گواهینامه، کارت پایان خدمت و یا پاسپورت دارای تاریخ انقضا استفاده بفرمائید.
مجوز به صورت معمول تایید شده و زمان ارسال پیامک مجوز بررسی خواهد شد. (در نظر داشته باشید تایید مجوز در قسمت ارسال مدارک به معنی پذیرفتن آن مجوز نمیباشد.)
مدارک مورد نیاز برای افراد حقوقی
۱- اسکن یا تصویر کارت ملی مدیرعامل
۲- تصویر آخرین روزنامهرسمی شرکت (صاحب امضا در آن مشخص باشد.)
مدارک مورد نیاز برای سازمان ها و ارگان های دولتی
۱- نامه معرفی نمایندهای که جهت استفاده از پنل مشخص میشود.
۲- مدرک مربوط به سازمان مربوطه
قوانین و مقررات استفاده از پنل
خریدار باید به سن قانونی رسیده باشد.
درصورتیکه مدارک کامل نباشد امکان داشتن خط در پنل وجود ندارد.
تمامی پنلهای کاربری و نمایندگی به صورت سالیانه بوده و جهت تمدید پنل کاربری نیاز به پرداخت ۶۰ درصد هزینه اصلی و در صورت خرید پنل نمایندگی پرداخت ۶۰% هزینه اولیه سامانه میباشد.
مالیات ارزش افزوده و ۳۰ ریال تبصره ۶ ماده واحده لایجه بودجه کل کشور به تعرفه پیامک ها اضافه می گردد.
امکان فسخ پنل بعد از ۲۴ ساعت امکان پذیر نمی باشد و در صورت فسخ پنل هزینه خطوط ثبت شده کسر و مابقی بازگشت داده میشود.
در صورت ارسال بیش از ۱۰۰۰ پیامک، امکان فسخ نمی باشد.
به دلیل اینکه شارژ خریداریشده به پیامک تبدیل میشود امکان بازگشت شارژ وجود ندارد.
درصورتیکه درخواست تغییر پنل را داشته باشید، هزینه برخی از خطوط هدیه محاسبه میگردد.
هر کاربری که دارای پنل نمایندگی میباشد موظف است مدارک کاربران خود را بهصورت کامل آپلود نموده و پیامهای کاربران را مانیتورینگ نماید. (در صورت تخلف زیرکاربر ، مدارک کاربر اصلی به پلیس فتا اعلام میگردد).
در صورت داشتن تخلف تعهدنامه با امضا و اثرانگشت آپلود نموده و پس از بررسی پنل در صورت امکان پنل متخلف فعال میگردد. (بهصورت معمول پنل ۷ روز کاری غیرفعال میباشد)
شرایط و قوانین خدماتی خطوط
شرایط خدماتی نمودن خطوط را مطالعه نمایید.
درصورتیکه مایل به تغییر خط خود از تبلیغاتی به خدماتی هستید میتوانید از قسمت تنظیمات – ماژول خط خدماتی سامانه مدارک درخواست شده از شرایط خطوط خدماتی را بارگزاری نمایید.
در صورت تایید مدارک در ماژول خدماتی، اصل مدارک آپلود شده را ارسال نموده، پس از دریافت اصل مدارک خط در پروسه خدماتی شدن قرار میگیرد.
در نظر داشته باشید خدماتی شدن خطوط با تایید ارتباطات سیار بوده و زمان خدماتی شدن نیز مشخص نمیباشد.
قوانین و مقررات ارسال پیامک
ارسالهایی در خصوص ملک ، اعلام موارد خاص شرکتی از شماره اختصاصی استفاده نمایید.
کلیه پیامکها در خصوص پیراپزشکی ، دارویی ، آرایشی – بهداشتی ، ترک اعتیاد و… بدون مجوز رسمی از وزارت بهداشت و پیامکهای حوزه پزشکی بدون مجوز از سازمان نظام پزشکی کشور (تبلیغات پیامکی) ممنوع میباشد.
کلیه پیامکها با محتوای غیراخلاقی ، توهین ، شوخی ، جوک ، اعلام برنده شدن یا ارائه جایزه ، سرکار گذاشتن از طریق پیامک (حتی دوستان و آشنایان)، اخاذی ، ارسال پیامک از طرف بانک یا اپراتورها ( همراه اول و ایرانسل ) ، و ارسال هرگونه پیامک که به نحوی فرستنده در آن مشخص نباشد باعث مسدود شدن پنل خواهد شد.
ارسال پیامک از طریق پنل جهت تبلیغات بوده و از ارسالهای شخصی خووداری نمایید.
برابر اعلام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، ارسال هرگونه پیامک در خصوص مراسم ترحیم، تشییعجنازه و… ممنوع میباشد.
اعلام قرعهکشی و برنده نیاز به نامه رسمی و پذیرفتن مسئولیت پیام را دارد.
تنظیم قرارداد
درصورتیکه پنل مدیریتی باشد : پنل به نام مدیرعامل ثبتشده و قرارداد نیز به نام مدیرعامل میباشد و زمانی که قرارداد امضا میگردد نسخه دوم به همراه گواهی امضا مدیرعامل و کپی آخرین روزنامهرسمی صاحب امضا ارسال میشود.
قوانین و مقررات ارسال از طریق BTS
درصورتیکه درخواست ارسال BTS ارسال از طریق دکلهای ایرانسل را دارید (تاریخ فرم شما باید ۷۲ ساعت اداری قبل از ارسال گردد و تعداد پیامک درخواستی کمتر از ۵۰٫۰۰۰ عدد پذیرفته نمیگردد. ) در نظر داشته باشید اپراتور هیچ گزارش و توضیحی مبنی بر ارسال شدن پیامهای شما ارائه نمیدهد و هستی اس ام اس مسئولیتی در ارسال شدن و یا نشدن پیامکها نخواهد داشت.